Logi sisse

Tere

688 60 90
Teie ostukorv on tühi.
Mis on numismaatika?

Numismaatika on müntide, rahatähtede ja medalite kollektsioneerimine. See on ka teadusharu, mis uurib münte, nende tekkimise ja vermimise ajalugu ning müntide tootmise tehnoloogiaga seotud teemasid. Numismaatika objektideks nimetatakse kõiki OÜ Eesti Mündiäri poolt kogumispakkumisse kaasatud tooteid, s.t kollektsioonidesse kuuluvaid münte ja mälestusmedaleid.

Mille poolest erineb münt medalist?

Mündi peamine iseloomulik erijoon on selle nominaal. Münt võib olla käibemünt, s.t seaduslik maksevahend. OÜ Eesti Mündiäri müüb ka meenemünte, mis on mõeldud tähtsate sündmuste jäädvustamiseks. Mälestusmedal on tähtsa isiku või sündmuse jäädvustamise vorm – neid võib väljastada mistahes asutus või eraisik.

Mis on mündi- või medalikollektsioon?

Kollektsioon on mündi- või medalikomplekt, mille moodustab teatud arv tooteid. Avatud kollektsioon on kollektsioon, mille müntide või medalite arv ei ole kindlaks määratud. Suletud kollektsioon koosneb piiratud arvust müntidest või medalitest. Pärast kollektsiooni esimese mündi või medali tellimist saabub Teie postkasti iga kuu uus kollektsiooni kuuluv münt või medal.

Tahan hakata münte koguma. Kuidas saada OÜ Eesti Mündiäri kliendiks?

Kõik isikud, kes tellivad pakutava toote, on OÜ Eesti Mündiäri kliendid. Kui Teil on tekkinud huvi OÜ Eesti Mündiäri pakutavate toodete vastu ja Te pole kunagi ajakirjanduses kohanud meie pakkumisi, võite helistada meie tellimisliinile numbril 688 6090 (E–R kella 9–17).

Kui ma tellin esitletava kollektsiooni esimese mündi, kas ma olen siis kohustatud ostma kogu kollektsiooni?

OÜ Eesti Mündiäri pakub müügiks nii kollektsioone kui ka üksikuid numismaatikatooteid. Meie pakkumistes on alati esitatud toote üksikasjalik kirjeldus ja tellimistingimused. Võite loobuda kogumisest ükskõik millal. Esimese mündi tellimisega ei kohustu Te endale hankima kogu kollektsiooni. Hakates soovitud kollektsiooni koguma, saate iga kuu järgmise sellesse kuuluva mündi või medali. Kui saadetis ei vasta Teie ootustele, võite selle 15 päeva jooksul tagastada. Kui Te enam ei soovi, et Teile saadetakse kollektsiooni järgmisi tooteid, võite sellest alati teada anda klienditeeninduse osakonnale telefonil 688 6090 (E–R kella 9–17), posti või e-posti teel info@myndiari.ee.

Olen ühe mündi kollektsioonist ära kaotanud, kas ma saaksin tellida uue, et mul oleks täiskomplekt?

Kollektsiooni saab täiendada, kui selle tiraaž ei ole läbi müüdud ja OÜ Eesti Mündiäri pakub seda ostmiseks. Kui Te soovite teada, kas kaotatud toodet on uuesti võimalik tellida, pöörduge palun OÜ Eesti Mündiäri klienditeenindusosakonda telefonil 688 6090 (E–R kella 9–17) või kirjutage e-kiri aadressil info@myndiari.ee.

Kas ma võin ükskõik millal loobuda mõne kollektsiooni müntide ja medalite kogumisest?

Kui Te enam ei soovi, et Teile saadetakse kollektsiooni kuuluvaid tooteid, võite sellest alati teada anda klienditeeninduse osakonnale telefonil 688 6090 (E–R kella 9–17), posti või e-posti teel info@myndiari.ee. Võib juhtuda nii, et olete loobunud kollektsiooni kogumisest, aga juba planeeritud saadetis on Teile välja saadetud. Siis saate selle kätte juba pärast seda, kui olete teatanud, et loobute kollektsiooni kogumisest. Sellisel juhul peate toote tagastama kättesaamisele järgneva 15 päeva jooksul.

Kas ma võin tagastada mündi või medali, mis mulle ei meeldi?

Võite tagastada iga toote, mille tellisite OÜ Eesti Mündiäri pakkumist kasutades, kui toode ei vastanud Teie ootustele. Originaalses kapslis toote võib tagastada kättesaamisele järgneva 15 päeva jooksul. Saadetis saatke aadressil OÜ Eesti Mündiäri, Nimekast 8001, Rukki tee 7  Lehmja küla. 75306, Harjumaa. Kui olete juba tellitud medali või mündi eest tasunud, lisage tagastatavale saadetisele ka taotlus raha tagasisaamiseks. Taotlusse märkige oma ees- ja perekonnanimi, kliendinumber, panga arvelduskonto number, kuhu me raha tagastame, ja põhjus, miks te soovite toote tagastada. Saadetise tagastamiskulud kannate Teie.

Kui pika aja jooksul ja kuhu pean ma mündi või medali tagastama?

Kui saadud toode ei vasta Teie ootustele, võite selle alati tagastada kättesaamisele järgneva 15 päeva jooksul. Saadetis saatke aadressil OÜ Eesti Mündiäri, Nimekast 8001, Rukki tee 7,  Lehmja küla, 75306. Saadetise tagastamiskulud kannate Teie.

Mida teha, kui saadetis on kahjustatud?

Kui saadetis on rikutud, näiteks selles ei ole autentsussertifikaati või selle kaitsekapsel on kahjustatud, teatage sellest klienditeeninduse osakonnale telefonil 688 6090 (E–R kella 9–17). Kahjustatud kapsli vahetame tasuta uue vastu välja ja saadame Teile saadetisest puudu olnud osad. Kõiki selleks vajalikke samme selgitab Teile konsultant telefoni teel.