Kas ebasobivat münti või medalit saab tagastada?


OÜ Eesti Mündiäri vastutab, kui tellitud toode Kollektsionäärile kättetoimetamise hetkel ei vasta lepingule (on defektne). Kui toote mittevastavus sedastatakse enne 6 kuu möödumist toote kättetoimetamise päevast, siis arvestatakse, et mittevastavus oli toote kättetoimetamisel olemas.


Kui tellitud toode on ebakvaliteetne, võib Kollektsionäär nõuda selle tasuta vahetamist uue vastu. Kui ebakvaliteetset toodet uue vastu vahetada ei ole võimalik (eriti siis, kui selle tiraaž on otsas), võib Kollektsionäär nõuda lepingu lõpetamist. Mündi või medali turvakapsli kahjustust ei loeta defektiks, kuid OÜ Eesti Mündiäri kohustub vahetama kahjustatud kapsli tasuta uue vastu.

Ebakvaliteetne toode tuleb saata aadressil:

OÜ Eesti Mündiäri

Nimekast 8001

Pallasti 28

10001 Tallinn

Enne ebakvaliteetse toote saatmist palume helistada klienditeenindusse telefonil 688 60 90. OÜ Eesti Mündiäri katab uue toote Kollektsionäärile saatmise kulud.

Mis aja jooksul pean ma ebasobiva toote tagastama?
 

Kollektsionäär võib põhjust teatamata lepingu üles öelda 15 päeva jooksul saadetise kättesaamise päevast. Sõltumata sellest sättest võib Kollektsionäär, põhjust teatamata, igal ajal loobuda tellitud kollektsiooni kuuluvate toodete teiste saadetiste saamisest.

Soovides lepingu lõpetada või otsustades mitte enam kollektsiooni koguda, tuleb edastada teade lepingu ülesütlemisest klienditeeninduse telefonil 688 60 90.

Kui Kollektsionäär soovib lepingu lõpetada, tagastab OÜ Eesti Mündiäri talle raha varem tasutud ja tagastatud toote eest (kui ta on toote tagastanud 15 päeva jooksul selle kätte saamisest).



Kust ma leian tagastusvormi?

 

Tagastusvormi võite alla laadida SIIT >>. Rohkem infot tagastamise kohta leiate siit: Veebipoe eeskirjad.